(zug) – Magistrát města Brna od ledna 2022 zavádí pro své zaměstnance pružnou pracovní dobu, což na některých pracovištích od Nového roku drobně ovlivní úřední hodiny.
Informační středisko, podatelna a ztráty a nálezy v budově magistrátu na Malinovského náměstí 3 budou mít od 1. ledna 2022 v úřední dny (pondělí a středa) otevřeno od 8 do 17 hodin, stejně jako dříve. V úterý a ve čtvrtek si zde bude možné své záležitosti vyřídit od 8 do 14 hodin, v pátek od 8 do 13 hodin. Dříve se v neúřední dny začínalo v 7.30 a odpoledne bylo otevřeno asi o hodinu déle.
Pracoviště CzechPoint v téže budově vydává výpisy mimo jiné z katastru nemovitostí, rejstříku živnostenského podnikání, rejstříku trestů, z bodového hodnocení řidiče nebo insolvenčního rejstříku. Úředníci na stejném místě nabízejí i vidimaci a legalizaci dokumentů. Ani zde se v úřední dny otevírací doba nezměnila (8–17 hodin), v úterý a čtvrtek sem občané mohou přijít od 8 do 12 hodin a od 12.30 do 14 hodin a v pátek od 8 do 13 hodin bez polední přestávky. Tomuto novému režimu se přizpůsobují i úřední hodiny příjmové pokladny, která vybírá poplatky za ověřování a výpisy z CzechPointu.
Důvodem uvedené změny rozvržení úředních hodin Magistrátu města Brna je zajistit plnohodnotný provoz pracovišť, a přitom respektovat pružnou pracovní dobu.
Informační středisko MMB, podatelna, ztráty a nálezy
pondělí 8.00 – 17.00úterý 8.00 – 14.00 středa 8.00 – 17.00čtvrtek 8.00 – 14.00 pátek 8.00 – 13.00CzechPoint, vidimace a legalizace, identifikace
pondělí 8.00 – 17.00úterý 8.00 – 12.00 12.30 – 14.00 středa 8.00 – 17.00čtvrtek 8.00 – 12.00 12.30 – 14.00pátek 8.00 – 13.00Odbor rozpočtu a financování, příjmová pokladna
pondělí 8:00 – 17:00úterý 8:00 – 12:00 12:30 – 14:00středa 8:00 – 17:00čtvrtek 8:00 – 12:00 12:30 – 14:00pátek 8:00 – 13:00