Ve středu 23. prosince je pracovní doba MMB stanovena od 7.30 do 14.00 hodin.
Úřední hodiny MMB jsou stanoveny od 8.00 do 12.00 hodin s tím, že vedoucí odborů a samostatných oddělení zajistí základní službu občanům po celou pracovní dobu do 14.00 hodin.
Výjimkami jsou Odbor správních činností a Odbor dopravněsprávních činností MMB, které zajistí služby občanům do 17.00 hodin.
Ve čtvrtek 31. prosince je pracovní doba MMB stanovena od 7.00 do 14.00 hodin.
Úřední hodiny Odboru správních činností a Odboru dopravněsprávních činností MMB budou od 8.00 do 12.00 hodin.
V souvislosti s novelou zákona o občanských průkazech a zákona o cestovních dokladech dojde ve dnech 28. prosince až 31. prosince 2015 k odstávce systému pro přijímání žádostí o občanské průkazy a cestovní doklady a jejich vydávání občanům. Důvodem tohoto přerušení jsou technické úpravy systému.
V těchto dnech si tedy občané nebudou moci na pracovištích Husova 3 a Husova 5 MMB podat žádost o nový občanský průkaz ani o cestovní doklad a vyhotovené doklady nebudou moci ani převzít.
Podat žádost o občanské průkazy či cestovní doklady si občané mohou do 23. 12. nebo od prvního pracovního dne nového roku, tedy od pondělí 4. ledna 2016 v obvyklých úředních hodinách.
Tiskové středisko MMB
e-mail: tis@brno.cz
tel.: 542 172 026
www.brno.cz