Magistrát upravuje úřední dobu: Dvakrát týdně pět hodin, některé agendy však fungují jako obvykle - Tiskový servis

Magistrát upravuje úřední dobu: Dvakrát týdně pět hodin, některé agendy však fungují jako obvykle

  • 22. října 2020
  • 2 minuty čtení

(tis, AKTUALIZOVÁNO 22. 10.) – Úředními dny, s níže uvedenými výjimkami, jsou pondělí a středa od 8 do 13 hodin.

Pokud se klienti dříve objednali elektronicky na termín mimo tyto hodiny, budou jejich záležitosti řešeny v termínech, na které byli objednáni. 

Všechny podrobnosti o otevírací době jednotlivých pracovišť, včetně telefonických nebo e-mailových kontaktů, najdete na www.brno.cz/kontakty. 

V případě osobních dokladů, ohlašovny trvalého pobytu, řidičských a technických průkazů vozidel, tedy agend, které není možno řešit elektronicky, by mohlo dojít k nepřiměřenému omezení práv klientů, proto budou Odbor správních činností (Husova 3) a Odbor dopravněsprávních činností (Kounicova 67a) fungovat ve stejném rozsahu jako před přijetím vládního nařízení, tedy

  • v pondělí a ve středu od 8 do 12 a od 12.40 do 17 hodin, 
  • v úterý, čtvrtek a pátek od 8 do 12 hodin.

Další výjimkou je Oddělení parkovacích oprávnění, jehož úřední hodiny se rovněž nemění, tedy v pondělí a středu od 8 do 12 hodin a od 13 do 17 hodin. V pátek je to od 8 do 12 hodin. Určeny jsou však pouze pro elektronicky objednané.

Úřední dny na Živnostenském úřadu města Brna pro veřejnost budou pondělí a středa v čase 8.00–13.00 hod. Upozorňujeme, že odbaveni mohou být pouze předem objednaní klienti (objednání je možné zde). Lidé, kteří se dostaví bez objednání, obslouženi nebudou. Klienti budou nadále odbavováni na předsunutých přepážkách v přízemní místnosti č. 015 v budově MMB Malinovského nám. 3.

Živnostenský úřad dále připomíná, že je možné ho kontaktovat písemně nebo telefonicky, případně prostřednictvím podatelny.

Každý den, po celou pracovní dobu Magistrátu města Brna, bude pro listinná podání fungovat i podatelna v budově na Malinovského náměstí 3.

V jiné dny a hodiny bude možný vstup občanů do budov magistrátu pouze po předchozí domluvě a s nasazenou ochranou dýchacích cest.

Doporučujeme občanům, aby pro řešení svých záležitostí přednostně využívali elektronickou formu a vyřizování záležitostí, které snesou odkladu, odložili na dobu po ukončení nouzového stavu.

Další články z rubriky