Magistrát města Brna oznamuje občanům, že dne 5. září 2008 bude zrušen úřední den na Odboru správních činností. Důvodem jsou technické změny prováděné Ministerstvem vnitra České republiky, jejichž důsledkem je omezení provozu centrálních správních evidencí. Proto nebude v uvedený den možné provádět v informačním systému evidence obyvatel, informačním systému evidence občanských průkazů a informačním systému cestovních dokladů žádné aktualizace a změny.
Doporučujeme proto občanům města Brna navštívit pracoviště Odboru správních činností na Husově ulici 5 se žádostí o vydání občanského průkazu či cestovního dokladu, provádění změn či doplnění údajů v cestovním dokladu, zaevidování změny místa trvalého pobytu v jiný úřední den.
Úřední hodiny Odboru správních činností:
Pondělí
8.30 - 17.00 hod
Úterý
8.30 - 12.00 hod
Středa
8.30 - 17.00 hod
Čtvrtek
8.30 - 12.00 hod
Pátek
8.30 - 12.00 hod
Úředního dne ve čtvrtek 4.9.2008 ani v pondělí 8.9.2008 se prováděná změna nedotkne.
Mgr. Pavel Žára, tiskový mluvčí
Magistrát města Brna
tel.: +420 542 172 162
fax.: +420 542 172 303
e-mail: zara.pavel@brno.cz
"