(ik) - Zákaznické centrum Brněnských vodáren a kanalizací (BVK) začalo od 4. dubna poskytovat služby veřejnosti v nových prostorách, a to v areálu bývalé vodárny na Pisárecké ulici 1a.
Centrum mělo v minulosti své své sídlo v Hybešově ulici.
Zákazníci mají možnost vyřídit veškeré záležitosti spojené s dodávkou pitné vody a odváděním vod odpadních na jednom místě v moderních, bezbariérových a dopravně dobře dostupných prostorách.
BVK je provozovatelem vodovodů a kanalizací v majetku města Brna, dále řady měst, městysů a obcí. Zásobuje pitnou vodou přes 400 tisíc obyvatel, provozuje 1 416 kilometrů vodovodní sítě a 1 208 kilometrů kanalizační sítě.
Úřední hodiny zákaznického centra zůstávají zachovány ve stejném rozsahu, jako tomu bylo na ulici Hybešově, a to denně:
pondělí a středa 8 až 17 hodin
úterý a čtvrtek 8 až 15 hodin
pátek 8 až 13 hodin
Více informací najdete na webových stránkách Brněnských vodáren a kanalizací zde.
Zákaznické centrum v Pisárkách je umístěné v objektu, který byl v minulosti součástí historického areálu sloužícího jako úpravna pitné vody.
Pod textem jsou zachyceny proměny objektu v Pisárecké ulici. Na snímcích jsou historické záběry úpravny vody z let 1872 a 1940 a dnešní situace. Vlevo dole pak areálem provází primátora Petra Vokřála a jeho náměstka Richarda Mrázka generální ředitel BVK Ladislav Haška.