Zákaznické centrum Brněnských vodáren a kanalizací teď poskytuje služby v Pisárkách - Tiskový servis

Zákaznické centrum Brněnských vodáren a kanalizací teď poskytuje služby v Pisárkách

  • 04. dubna 2016
  • 1 minuta čtení

(ik) - Zákaznické centrum Brněnských vodáren a kanalizací (BVK) začalo od 4. dubna poskytovat služby veřejnosti v nových prostorách, a to v areálu bývalé vodárny na Pisárecké ulici 1a.

Centrum mělo v minulosti své své sídlo v Hybešově ulici.

Zákazníci mají možnost vyřídit veškeré záležitosti spojené s dodávkou pitné vody a odváděním vod odpadních na jednom místě v moderních, bezbariérových a dopravně dobře dostupných prostorách.

BVK je provozovatelem vodovodů a kanalizací v majetku města Brna, dále řady měst, městysů a obcí. Zásobuje pitnou vodou přes 400 tisíc obyvatel, provozuje 1 416 kilometrů vodovodní sítě a 1 208 kilometrů kanalizační sítě.

Úřední hodiny zákaznického centra zůstávají zachovány ve stejném rozsahu, jako tomu bylo na ulici Hybešově, a to denně:

pondělí  a středa        8 až 17 hodin
úterý a čtvrtek           8 až 15 hodin
pátek                        8 až 13 hodin

Více informací najdete na webových stránkách Brněnských vodáren a kanalizací zde.

Zákaznické centrum v Pisárkách je umístěné v objektu, který byl v minulosti součástí historického areálu sloužícího jako úpravna pitné vody.

Pod textem jsou zachyceny proměny objektu v Pisárecké ulici. Na snímcích jsou historické záběry úpravny vody z let 1872 a 1940 a dnešní situace. Vlevo dole pak areálem provází primátora Petra Vokřála a jeho náměstka Richarda Mrázka generální ředitel BVK Ladislav Haška.

Další články z rubriky

Nejnovější články