V tržnici na Zelném trhu vznikla virtuální galerie. Zahajuje výstavou o letcích RAF - Tiskový servis
K nápadu virtuální galerie přivedla spolek PRESS PHOTO pandemická situace a ztížené podmínky pro pořádání výstav. Reálné prostory nejvyššího patra tržnice se vstupem na Terasu a výhledem na centrum Brna byly nejprve digitalizovány, načež v nich autoři vytvořili aktivní výstavní plochy, připravené na vložení hotových interaktivních děl. Když výstavou návštěvník „prochází“, může si jednotlivé artefakty rozkliknout, přiblížit, přečíst doprovodný text a podobně.
První výstavu RAF Brno, dostupnou zde do 22. května, vystřídají během letošního roku třeba soute?z?ni? vy?stava Czech Nature Photo nebo listopadový projekt Movember Brno, díky němuž se na portrétech setkají brněnské osobnosti, které svým postojem podpořily boj proti rakovině. „Virtuální galerie bude především zprostr?edkovávat kulturní zážitek z výstav ume?lcu?, malír?u? a pr?edevším fotografu?. V plánu jsou mimo jiné pravidelné výstavy Czech Press Photo, Czech Nature Photo, fotografie ze sbírky Zlatého fondu Národního muzea fotografie a další. Dále budeme vystavovat soubor portrétních fotografií OSOBNOSTI v návaznosti na laureáty Ceny me?sta Brna a Jihomoravského kraje,“ nastínil předseda spolku Press Photo Otto Ballon Mierny.
Mohlo by vás dále zajímat

Nápady na zlepšení města je opět možné přihlásit do Dáme na vás
Brňané i letos rozhodnou o využití 35 milionů korun. Máte pro ně tip?

Zákon teď spotřebitele před šmejdy chrání lépe
„Dobrý den, volám vám ze společnosti té a té, všechny nás teď trápí vysoké ceny energií, ale my tu máme speciální akci jen pro vás, kolik aktuálně platíte za plyn?“ Tyhle hovory známe všichni. Občas nás tak vykolejí, že se ani nenadějeme a už do telefonu hlásíme osobní údaje a odběrná místa. Na to, jak se k podobným marketingovým nabídkám stavět a jak se zorientovat ve světě dodavatelů energií, jsme se zeptali Aleny Máčové, právničky ze Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace.
Sociální sítě oproti divadlu postrádají zásadní věc – společný zážitek
Za hvězdami lidé v Brně míří na Kraví horu, ale kdyby z ní seběhli dolů až pod Björnsonův sad, najdou v Tučkově ulici divadlo pojmenované po jedné z nejznámějších hvězd noční oblohy – Polárka. Děti od narození do dospělosti sem už léta míří za autorskými inscenacemi, které jim pomáhají orientovat se v divadelním (i jejich vlastním) vesmíru. O aktuální sezoně i budoucím směřování scény jsme si povídali s novým uměleckým ředitelem Jiřím Hajdylou a dramaturgyní Alžbětou Michalovou.
Nejnovější články

Kvůli nestabilní skále bylo nutné uzavřít cyklostezku u Anthroposu
Pěší i cyklisté se musí vyhnout stezce vedoucí od Kamenné čtvrti směrem k Anthroposu. V úseku pod Červeným kopcem, od Kamenky po lanové centrum, je kvůli havarijnímu stavu skály a riziku padajících kamenů cesta uzavřena. Na zajištění skály město povolalo odborníky, práce budou podle odhadů trvat týdny.

Nápady na zlepšení města je opět možné přihlásit do Dáme na vás
Brňané i letos rozhodnou o využití 35 milionů korun. Máte pro ně tip?

Zákon teď spotřebitele před šmejdy chrání lépe
„Dobrý den, volám vám ze společnosti té a té, všechny nás teď trápí vysoké ceny energií, ale my tu máme speciální akci jen pro vás, kolik aktuálně platíte za plyn?“ Tyhle hovory známe všichni. Občas nás tak vykolejí, že se ani nenadějeme a už do telefonu hlásíme osobní údaje a odběrná místa. Na to, jak se k podobným marketingovým nabídkám stavět a jak se zorientovat ve světě dodavatelů energií, jsme se zeptali Aleny Máčové, právničky ze Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace.
Sociální sítě oproti divadlu postrádají zásadní věc – společný zážitek
Za hvězdami lidé v Brně míří na Kraví horu, ale kdyby z ní seběhli dolů až pod Björnsonův sad, najdou v Tučkově ulici divadlo pojmenované po jedné z nejznámějších hvězd noční oblohy – Polárka. Děti od narození do dospělosti sem už léta míří za autorskými inscenacemi, které jim pomáhají orientovat se v divadelním (i jejich vlastním) vesmíru. O aktuální sezoně i budoucím směřování scény jsme si povídali s novým uměleckým ředitelem Jiřím Hajdylou a dramaturgyní Alžbětou Michalovou.