V anketě se město ptá, jak může lépe informovat všechny, kdo v něm žijí, studují nebo pracují. Výsledky využije při tvorbě komunikační strategie - Tiskový servis

V anketě se město ptá, jak může lépe informovat všechny, kdo v něm žijí, studují nebo pracují. Výsledky využije při tvorbě komunikační strategie

  • 22. října 2024
  • 2 minuty čtení

Zkušenosti a spokojenost při osobním i online vyřizování záležitostí na Magistrátu města Brna, oblíbené zdroje informací o dění ve městě, důležitá témata nebo preferovaný způsob kontaktu při krizových situacích – to jsou oblasti, na které se město ptá veřejnosti v anketě „Jak lépe informovat o Brně?“. Spuštěna byla dnes a potrvá do 1. prosince 2024.

 Vyplnit dotazník je možné buď online na webu ankety.damenavas.cz, což zabere 7–10 minut, nebo prostřednictvím zkrácené papírové verze. Anketní lístky budou k dispozici na několika pracovištích magistrátu, v Knihovně Jiřího Mahena na Kobližné nebo v prostorách hvězdárny na Kraví hoře. Na všech těchto místech najdou lidé také sběrné boxy, do nichž bude možné vyplněný lístek vhodit. Anketa je anonymní, takže nelze ztotožnit vyplněný dotazník s konkrétní osobou. Nicméně ti respondenti, kteří na sebe v závěru vyplňování nechají e-mailový kontakt, budou zařazeni do slosování o ceny, mezi nimiž jsou například lístky do Vodojemů Žlutý kopec.

„Vyplnění ankety není omezeno na obyvatele města s trvalým bydlištěm, svůj názor mohou vyjádřit všichni, kdo se v Brně pohybují alespoň jednou za měsíc. Chceme totiž mít informace od co nejširší škály respondentů, protože veřejné služby designujeme pro všechny uživatele města,“ uvedla uvolněná zastupitelka města Brna pro marketing a PR Kateřina Jarošová.

Anketa je součástí sběru dat pro zpracování nové Komunikační strategie města Brna. „Aktuální strategie je z roku 2009. To je v komunikaci a marketingu dlouhá doba, proto jsme na konci loňského roku vypsali veřejnou zakázku malého rozsahu na pořízení nového dokumentu. Zpracovává ho vysoutěžená společnost Obsahová agentura s.r.o. za celkovou částku 1 899 095 korun bez DPH. Finální verzi nové komunikační strategie bychom měli schvalovat na přelomu roku,“ sdělila Kateřina Jarošová. Výsledky ankety budou po zpracování dat dostupné na webu ankety.damenavas.cz.

Umístění sběrných boxů pro papírovou (zkrácenou) verzi ankety

·         Odbor správních činností (cestovní doklady, občanské průkazy, evidence obyvatel), Husova 5

·         Odbor registru vozidel a řidičů (řidičské průkazy, registr vozidel), Kounicova 67

·         Živnostenský úřad, Malinovského nám. 3

·         Informační středisko MMB, Malinovského nám. 3

·         Ústřední knihovna Knihovny Jiřího Mahena v Brně, Kobližná 4

·         Hvězdárna a planetárium Brno

Související články

  • 06. listopadu 2024

    Magistrát se ptá, jak lépe informovat o Brně

    Byli jste spokojeni, když jste něco řešili na Magistrátu města Brna? Máte dostatek informací o jeho činnosti? Odkud se dozvídáte o dění v Brně? Na takové otázky by Brno rádo znalo odpověď v nové...

Další zprávy z rubriky

Nejnovější tiskové zprávy