Rekordních 12 902 uživatelů full účtu městského e-shopu Brno iD se zapojilo do tradiční vánoční akce, v níž mohli účastníci získat například poukaz na roční předplatní jízdenku na MHD či vstupy do brněnských sportovišť. Rada města Brna dnes schválila poskytnutí darů šťastným výhercům.
Akce běžela od 18. 11. do 18. 12. Losování se uskutečnilo v pondělí 19. 12. Zájemci se mohli na konkrétní podstránce e-shopu www.brnoid.cz zapojit jednoduše tak, že po úspěšném přihlášení do svého účtu Brno iD full klikli na jedno z nabídnutých tlačítek (klikatelných obrázků, kterým zvolili kromě svého zapojení svou preferenci výhry). Tímto účastník akce získal šanci vyhrát každou ze sedmi typů nabízených cen a současně zdvojnásobit šanci na výhru v kategorii dárkového poukazu podle své preferenční volby. Akce byla dostupná (jako vše v e-shopu) v české i anglické jazykové verzi.
Dárky sestavené z vybraných produktů, které nabízí e-shop Brno iD, letos potěšily 21 šťastlivců. Poskytnutí vánočních „elektronických“ darů dnes schválila Rada města Brna.
„Rostoucí zájem lidí o vánoční akci na městském e-shopu Brno iD, která má za cíl mimo jiné popularizovat jeho nabídku, mě příjemně překvapil. Letošní účast téměř 13 tisíc lidí byla rekordní, nejvíce je lákaly roční šalinkarty,“ uvedla primátorka Markéta Vaňková a dodala: „Je vidět, že e-shop Brno iD funguje a že se stává běžným nástrojem našich občanů. Díky němu mohou elektronicky vyřešit celou řadu věcí, například nákup jízdenek nebo placení odpadu. Výhercům gratuluji a doufám, že se akce příští rok opět zúčastní.
Rok |
Počet účastníků |
2017 |
1 406 |
2018 |
4 758 |
2019 |
7 378 |
2020 |
9 869 |
2021 |
11 452 |
2022 |
12 902 |
„V letošním roce se opět rozšířily a vylepšily nabízené služby e-shopu Brno iD a v důsledku toho došlo k dalšímu nárůstu jeho uživatelů. Svůj elektronický účet Brno iD má k dnešnímu dni téměř 367 tisíc lidí. Z toho přes 255 tisíc je držitelem ověřeného účtu Brno iD full,“ doplnila Anna Putnová, uvolněná zastupitelka pro oblast inovací a spolupráci s výzkumnými organizacemi.
E-shop městských služeb Brno iD byl letos oceněn také odbornou veřejností, kdy v celostátním kole prestižní soutěže Zlatý erb v kategorii nejinovativnější elektronická služba skončil v konkurenci 111 elektronických služeb na vynikajícím druhém místě.