TIC BRNO ovládl tři kategorie soutěžní přehlídky TURISTPROPAG - Tiskový servis

TIC BRNO ovládl tři kategorie soutěžní přehlídky TURISTPROPAG

  • 27. dubna 2022
  • 3 minuty čtení

Na sedmém ročníku prestižní přehlídky turisticko-propagačních materiálů TURISTPROPAG slavil TIC BRNO velký úspěch – získal první místo hned ve třech soutěžních kategoriích. Výsledky byly vyhlášeny v rámci veletrhu cestovního ruchu Regiony na Výstavišti v Lysé nad Labem.

Odborná porota rozdala ceny celkem ve 20 kategoriích – od propagačních letáků a brožur, kalendářů a spotů až po zpravodaje a publikace. „V boji o první místo v kategorii slevové karty uspěla naše městská turistická karta BRNOPAS, která letos vyhlíží již pátou sezónu. Od prvního roku její nabídku postupně rozšiřujeme, aktuálně sdružuje 55 turistických atraktivit, z toho 11 z Jihomoravského kraje. Možná právě tento přesah a propojování s krajem porotu zaujal,” uvedla Markéta Vaňková, primátorka statutárního města Brna.

„Jsme rádi, že porota ocenila prvním místem i projekt Play Brno, protože jde o zcela nový produkt, který jsme začali vyvíjet v loňském roce. Aplikace s rozšířenou realitou je určena spíše pro rodiny s dětmi, ale užije si ji kdokoliv s hravým duchem. Kromě zábavy přináší zajímavé informace o historii a současnosti města a dává užitečné tipy, jak si užít Brno. Můžete s ní třeba nakrmit brněnského draka nebo si vystřelit z děla na hradě Špilberku,” představila projekt Play Brno Kristýna Černá, zastupitelka pro oblast marketingu a cestovního ruchu.

V kategorii Propagační leták zabodovala brožura Gourmet Brno. Tento nekomerční průvodce po brněnské gastronomii propaguje výjimečné brněnské podniky. „Brněnský gastronomický průvodce Gourmet Brno je jedním z profilových projektů TIC BRNO a ve své koncepčnosti nemá v České republice obdobu. Jedná se o zážitkový bedekr, který propojuje doporučení lokálních uživatelů podniků a odborné hodnocení expertů. Průvodce je mimořádný nejen svým obsahem, ale také vzhledem. Na vizuálním stylu spolupracujeme od jeho vzniku s respektovanými brněnskými osobnostmi, fotografem KIVOU a grafickou designérkou Barbarou Zemčík. KIVA se při tvorbě vítězného vizuálu inspiroval vyobrazením typizovaného návštěvníka jednotlivých druhů restauračních podniků. Tyto nápadité a barevné fotografie byly doplněny jednoduchým až minimalistickým grafickým zpracováním,” přiblížila vítězný projekt Jana Janulíková, ředitelka TIC BRNO a doplnila: „Brno je díky své pestré a pro mnohé stále překvapující gastronomické kultuře respektováno nejen u nás, ale také v zahraničí.”

Soutěž TURISTPROPAG vyhlásil PRUH POLABÍ, s.r.o. ve spolupráci s Asociací turistických informačních center ČR, Výstavištěm Lysá nad Labem, a.s., Asociací cestovních kanceláří ČR, Českou unií cestovního ruchu z. s. a městem Lysá nad Labem. Celkem se posuzovalo na 300 přihlášených materiálů od 98 subjektů v kategoriích: Propagační spot, Zpravodaj roku 2022, Nástěnné, stolní a kapesní kalendáře, Turistické noviny a další. 

Kontakt pro média

Adéla Nováková
tel.: 725 047 701
novakova@ticbrno.cz

Hana Novosadová
tel.: 775 911 269
novosadova@ticbrno.cz

Další články z rubriky