Odstávka systému pro vyhotovení občanských průkazů a cestovních dokladů - Tiskový servis

Odstávka systému pro vyhotovení občanských průkazů a cestovních dokladů

  • 24. listopadu 2015
  • 1 minuta čtení

Ministerstvo vnitra ČR informovalo v uplynulých dnech Magistrát města Brna (podobně jako ostatní úřady), že v souvislosti s novelou zákona o občanských průkazech a zákona o cestovních dokladech dojde ve dnech 28. prosince 2015 až 31. prosince 2015 k odstávce systému pro přijímání žádostí o občanské průkazy a cestovní doklady a jejich vydávání občanům. Důvodem tohoto přerušení jsou technické úpravy systému.

V těchto dnech si tedy občané nebudou moci na pracovištích Husova 3 a 5 Magistrátu města Brna podat žádost o nový občanský průkaz ani o cestovní doklad a vyhotovené doklady nebudou moci ani převzít. Bude pouze možné požádat o vydání občanského průkazu bez strojově čitelných údajů s dobou platnosti 1 měsíc, za jehož vydání nebude vybírán správní poplatek.

Podat žádost o občanské průkazy či cestovní doklady si proto občané mohou buď do 23. 12. 2015 nebo hned od prvního pracovního dne roku 2016, tedy od pondělí 4. ledna 2016 v obvyklých úředních hodinách.

Mgr. Pavel Žára, tiskový mluvčí
Magistrát města Brna
tel.: +420 542 172 162
e-mail:


zara.pavel@brno.cz
tiskový servis MMB www.brno.cz

Další zprávy z rubriky

Nejnovější tiskové zprávy