Přeskočit na obsah

Odborníci ocenili destinační značku #brnotruestory

17. ledna 2019 2 minuty čtení
(gak) - Na konci roku 2017 navrhlo město Brno novou destinační značku #brnotruestory. Kampaň s touto značkou probíhala v průběhu celého loňského roku v online prostoru i tištěných médiích. Brněnská destinační značka byla nyní odborníky oceněna druhým místem v soutěži Velká cena cestovního ruchu v kategorii 'Nejlepší jednotná kampaň'.

Soutěž letos podvanácté vyhlásil Odborný portál pro cestovní ruch C.O.T v rámci veletrhů Go a Regiontour.  

„Cílem kampaně bylo nejen zvýšit povědomí o destinační značce, ale také ukázat pestrost zážitků na základě autentických příběhů. A to různými pohledy a způsoby, které jsou přizpůsobeny konkrétním online kanálům, a především konkrétním zemím. Brno se prezentovalo image fotografiemi, na kterých si lidé užívají města. Tyto scenérie jsou doplněny brněnskými památkami v pozadí,“ uvedla vedoucí Kanceláře marketingu a zahraničních vztahů MMB Barbora Podhrázská.

Součástí kampaně byly také zábavné gify, které v sobě nesou hodnoty města, a patnáctivteřinová videa, která představují Brno takové, jaké opravdu je. Svůj pohled na město představili také expati, kteří zde žijí. 

Kampaň měla za cíl uceleně ukázat pestrost zážitků a navnadit potenciální návštěvníky města, aby přijeli zažít a ochutnat Brno na vlastní kůži. Město k tomu využilo i krátké spoty ukazující nejen proslulou brněnskou zmrzlinu a bary, ale také sebeironizující humor. Spoty lákaly turisty zhruba v jedenácti zemích světa včetně USA, Taiwanu a Česka.

Celá kampaň je stále dostupná na webu https://www.gotobrno.cz/truestory. Do budoucna město plánuje se značkou #brnotruestory pokračovat. Zaměří se na rozšíření videoobsahu. Ten bude následně cílit do vybraných států či konkrétních měst. 

Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. K prestiži ankety přispívá kromě partnerství profesních svazů a dalších institucí také fakt, že každá soutěžní kategorie je hodnocena vlastní porotou složenou nejen ze zástupců pořádajících společností, ale především z odborníků na danou problematiku.

Mohlo by vás dále zajímat

Nové wellness centrum na Kraví hoře. Foto: Marie Schmerková
Vyšel říjnový Brněnský metropolitan

Tento týden najdete ve svých schránkách aktuální Brněnský metropolitan. Dočtete se o nedávno dostavěném wellness centru na Kraví hoře i o novém způsobu třídění kovů do žlutých kontejnerů na plast. Do testovacího provozu vstoupila nová tramvajová trať do kampusu. A vodojemy na Žlutém kopci hlásí otevřeno, vstupenky jsou k mání i online.

Nejnovější články

Mezi občanské návrhy Dáme na vás už lidé rozdali tisíc lajků, zdroj: MMB
Mezi občanské návrhy Dáme na vás už lidé rozdali tisíc lajků

Kruhový objezd na přehradě, vteřinový odpočet u semaforů nebo třeba budování veřejných WC. Lidé už do tzv. občanských návrhů vložili přes osmdesát nápadů, jak zlepšit Brno. Vyjadřovat se k nim od první chvíle může i veřejnost. 

Zkušební provoz tramvajové tratě do kampusu. Foto: Marie Schmerková
První cestující pojedou tramvají do kampusu v prosinci

Přímé spojení centra s bohunickým kampusem, provoz MHD bez závislosti na aktuální dopravní situaci, snížení ekologické zátěže a větší komfort pro 40 tisíc cestujících denně. To vše přinese nová tramvajová trať do kampusu. První zkušební jízda se uskutečnila 15. září, první cestující se tudy svezou 10. prosince letošního roku.

Kampaň Brno narůžovo cílí na prevenci rakoviny prsu.
Brno narůžovo přináší prevenci rakoviny prsu do brněnských ulic

Růžovou barvu si vzaly za svou pravidelné říjnové akce spojené s osvětou týkající se rakoviny prsu a podpory onkologických pacientů. Akce probíhají po celém světě a Brno není výjimkou. Celý měsíc proto bude narůžovo.

Výstava ukazuje, jak by studenti využili část areálu Tepláren, foto: MMB
Výstava ukazuje, jak by studenti využili část areálu Tepláren

Co s průmyslovými budovami v mezidobí, kdy je přestanou využívat Teplárny Brno a než se území přebuduje na tzv. chytrou čtvrť Špitálka? Nad tím se zamýšleli studenti tří brněnských univerzit v soutěži MUNISS, kterou každoročně pořádá město. Jejich nápady teď prezentují výstavní panely v ulicích města.