Odborníci ocenili destinační značku #brnotruestory - Tiskový servis
Soutěž letos podvanácté vyhlásil Odborný portál pro cestovní ruch C.O.T v rámci veletrhů Go a Regiontour.
„Cílem kampaně bylo nejen zvýšit povědomí o destinační značce, ale také ukázat pestrost zážitků na základě autentických příběhů. A to různými pohledy a způsoby, které jsou přizpůsobeny konkrétním online kanálům, a především konkrétním zemím. Brno se prezentovalo image fotografiemi, na kterých si lidé užívají města. Tyto scenérie jsou doplněny brněnskými památkami v pozadí,“ uvedla vedoucí Kanceláře marketingu a zahraničních vztahů MMB Barbora Podhrázská.
Součástí kampaně byly také zábavné gify, které v sobě nesou hodnoty města, a patnáctivteřinová videa, která představují Brno takové, jaké opravdu je. Svůj pohled na město představili také expati, kteří zde žijí.
Kampaň měla za cíl uceleně ukázat pestrost zážitků a navnadit potenciální návštěvníky města, aby přijeli zažít a ochutnat Brno na vlastní kůži. Město k tomu využilo i krátké spoty ukazující nejen proslulou brněnskou zmrzlinu a bary, ale také sebeironizující humor. Spoty lákaly turisty zhruba v jedenácti zemích světa včetně USA, Taiwanu a Česka.
Celá kampaň je stále dostupná na webu https://www.gotobrno.cz/truestory. Do budoucna město plánuje se značkou #brnotruestory pokračovat. Zaměří se na rozšíření videoobsahu. Ten bude následně cílit do vybraných států či konkrétních měst.
Smyslem soutěže Velká cena cestovního ruchu je každoročně upozornit na výjimečné projekty z různých segmentů turismu a poukázat na atraktivní novinky z oboru. Vyhlašovatelé z vydavatelského domu C.O.T. media a ze společnosti Veletrhy Brno chtějí soutěží přispět ke zkvalitnění nabídky a úrovně služeb v cestovním ruchu České republiky. K prestiži ankety přispívá kromě partnerství profesních svazů a dalších institucí také fakt, že každá soutěžní kategorie je hodnocena vlastní porotou složenou nejen ze zástupců pořádajících společností, ale především z odborníků na danou problematiku.
Mohlo by vás dále zajímat
.jpg/5dc026c9-442c-0b80-b26a-921b24234541&w=280&h=140&op=thumbnail)
Vladimíra Blažková: Člověk musí mít z koní respekt
Říká se, že nejkrásnější pohled na svět je z koňského hřbetu. Své o tom ví také Vladimíra Blažková, která to od dětské lásky ke koním dotáhla až na Mezinárodní policejní mistrovství České republiky v jízdě na koni. V kariéře ji nezastavil ani vážný úraz páteře, který utrpěla nijak překvapivě po pádu z koně. V rámci zmíněného turnaje, který již dvakrát vyhrála, se letos po třech letech představí brněnským fanouškům 10. června na Panské líše.

Zdravé tělo i zdravého ducha Brňanů posílí kampaň
Město tvoří lidé, zdravé město pak zdraví lidé. Prvních osmnáct dnů v červnu budou mít fanoušci této myšlenky příležitost podpořit ji vlastní aktivitou během tradiční celoměstské kampaně Brněnské dny pro zdraví.
Pod křídly Diecézního muzea je sakrálnímu umění dobře
Před 30 lety, 1. června 1993, bylo založeno Diecézní muzeum brněnského biskupství, které se tak v České republice stalo prvním svého druhu po listopadové revoluci. Otevřeno má od pondělí do soboty a kromě stálé expozice pořádá také přechodné výstavy v katedrální kryptě a tzv. Propité věži na Petrově. Jeho ředitel Martin Motyčka zdůrazňuje, že nejde jen o výstavní instituci, ale také o duchovní prostor vhodný k modlitbě a rozjímání.

Podporujeme lidi s nápadem, který má šanci dobýt svět. Už 20 let
Z bodu, kde zhruba každý osmý člověk nemohl sehnat práci, do situace, kdy lidé sami vytvářejí nadstandardně placená pracovní místa. Z města s krachujícími podniky a opuštěnými továrnami líhní startupů a inovativních firem. Takovou proměnou Brno prošlo od přelomu tisíciletí do současnosti. A na tom, že věci nabraly tenhle směr, má kromě jiného zásluhu i JIC, který vznikl právě před 20 lety s cílem pomáhat podnikatelům prorazit nejen v regionu, ale i ve světě. O „včera, dnes a zítra“ této instituce jsme mluvili s jejím ředitelem Petrem Chládkem.
Nejnovější články

Sezóna na koupališti Riviéra začíná. Kde půjde zaparkovat?
AKTUALIZACE 1. 6.
Koupaliště Riviéra zahajuje sezónu v sobotu 27. května. Zároveň jsou v plném proudu práce na přilehlém úseku velkého městského okruhu. Návštěvníci tak nebudou moci využívat obvyklá parkovací místa ani zastávky MHD. Od 1. června je ale v provozu nová bezplatná okružní linka.
.jpg/5dc026c9-442c-0b80-b26a-921b24234541&w=280&h=140&op=thumbnail)
Vladimíra Blažková: Člověk musí mít z koní respekt
Říká se, že nejkrásnější pohled na svět je z koňského hřbetu. Své o tom ví také Vladimíra Blažková, která to od dětské lásky ke koním dotáhla až na Mezinárodní policejní mistrovství České republiky v jízdě na koni. V kariéře ji nezastavil ani vážný úraz páteře, který utrpěla nijak překvapivě po pádu z koně. V rámci zmíněného turnaje, který již dvakrát vyhrála, se letos po třech letech představí brněnským fanouškům 10. června na Panské líše.

Zdravé tělo i zdravého ducha Brňanů posílí kampaň
Město tvoří lidé, zdravé město pak zdraví lidé. Prvních osmnáct dnů v červnu budou mít fanoušci této myšlenky příležitost podpořit ji vlastní aktivitou během tradiční celoměstské kampaně Brněnské dny pro zdraví.

7 tipů, kde v Brně oslavit Mezinárodní den dětí
V parku, na opeře nebo sportem. Oslavte Den dětí podle svého gusta. Pro ty, kteří na volnočasové aktivity nemají prostor ve všední dny, je pár akcí v nabídce i o nadcházejícím víkendu.