(mesz, ral) - Mezi vánočními svátky se změní úřední doba Magistrátu města Brna. Změna se týká dvou dní, a to pondělí 23. prosince a úterý 31. prosince. V pátek 27. prosince a v pondělí 30. prosince platí běžná úřední doba.
V pondělí 23.prosince jsou úřední hodiny brněnského magistrátu od 8.00 do 12.00 hodin. Výjimku tvoří Odbor správních činností na ulici Husova 5 a Odbor dopravněsprávních činností na ulici Kounicova 67, které službu pro občany zajistí až do 17.00 hodin. V provozu bude veškerá agenda, týkající se například občanských průkazů, cestovních dokladů, řidičských průkazů či registru vozidel.
V úterý 31. prosince bude Odbor správních činností fungovat od 7.00 do 12.00 hodin a Odbor dopravněsprávních činností od 8.00 do 12.00 hodin. Ostatní pracoviště, která jsou běžně v úterý pro občany dostupná (např. Ztráty a nálezy, Podatelna, Příjmová pokladna apod.), zůstanou otevřená do 13 hodin.
Úřední hodiny kontaktního pracoviště pro parkování v Brně v ulici Zvonařka 5 zůstávají mezi vánočními svátky nepozměněné.