Město spustilo informační kampaň, která Brňany upozorní na výhody portálu brnoid.cz - Tiskový servis

Město spustilo informační kampaň, která Brňany upozorní na výhody portálu brnoid.cz

  • 02. prosince 2020
  • 2 minuty čtení

Elektronickou identitu Brno iD už využívá více než 160 tisíc lidí. Aby bylo toto číslo ještě vyšší, naplánovalo město Brno kampaň, která zvýší povědomí o tom, jak může lidem portál brnoid.cz zjednodušit život.

„Město Brno připravilo pro veřejnost informační kampaň na podporu povědomí o existenci Brno iD se zdůrazněním benefitů, zmíněním konkrétních služeb z nabídky Brno iD. Kampaň je naplánována na období 25. 11. – 31. 12. 2020,“ oznámil náměstek primátorky města Brna Tomáš Koláčný.

Město Brno téměř čtyři roky rozvíjí portál a buduje vlastní elektronickou identitu Brno iD, kterou mohou využít jak obyvatelé města Brna, tak i všichni ostatní. Lidé si mohou online z jednoho účtu kupovat elektronické předplatní jízdenky na MHD či zaplatit za komunální odpad.

Služby e-shopu mohou využít i návštěvníci města díky modulu turistické karty BRNOPAS. Zájemci si mohou online pořídit zážitkové balíčky i vstupenky do ZOO Brno či získat přístup k nabídce sportovních služeb společnosti STAREZ-SPORT.

Lidé si mohou v rámci modulu rezidentního parkování zřídit nový parkovací účet či propojit již existující, aniž by museli chodit na úřad. Občané mohou prostřednictvím anketního modulu hlasovat o různých palčivých tématech, například mohou hlasovat v aktuálně probíhajícím výběru projektů v rámci participativního rozpočtu města Brna Dáme na vás. Od počátku tohoto roku lze nově využít i možnost prodloužení pronájmu hrobového místa na Brněnských hřbitovech zcela online. Zákazníci Knihovny Jiřího Mahena si prostřednictvím svého Brno iD účtu také mohou z domova spravovat svůj čtenářský účet.

Elektronický účet Brno iD má téměř 164 tisíc lidí. Z toho přes 101 tisíc je držitelem ověřeného účtu Brno iD full.

Tiskové středisko MMB
tel.: +420 542 172 162
e-mail: tis@brno.cz

Další články z rubriky