Přeskočit na obsah

Marketing města a městských společností efektivně a smysluplně. Jak na to, poradí Brnu i odborníci ze soukromého sektoru

30. listopadu 2022

Zástupci města doplnění o odborníky z komerční sféry – tak vypadá složení nové Rady pro marketing města Brna. Odborná pracovní skupina, která se bude scházet každé dva měsíce, pomůže s definováním priorit, dlouhodobých cílů a tvorbou koncepčních dokumentů. Předsedkyní jmenovalo vedení města uvolněnou zastupitelku pro marketing Kateřinu Jarošovou, místopředsedou na základě nominace samotných marketérů Petra Lesenského.

Pokračovat v rámci poradenství ve spolupráci se soukromým sektorem a ještě ji posílit, tak lze interpretovat dnešní rozhodnutí radních, kterým zřídili Radu pro marketing města Brna a jmenovali její členy. Objevují se mezi nimi zástupci magistrátu, městských společností, akademického sektoru nebo Regionální hospodářské komory, většina ale reprezentuje komerční sféru. Kombinace interních odborníků z veřejné správy s profesionály z byznysu by měla přispět především k maximální efektivitě marketingových aktivit města. Členové marketingové rady se budou na pravidelných zasedáních, která jsou v plánu 6× ročně, vyjadřovat k aktivitám města i dílčím projektům městských firem či příspěvkových organizací.

Co se týče našich marketingových plánů pro příští čtyři roky, tak chceme klást důraz především na jednotnou image města. Zároveň se budeme snažit o to, aby rada byla maximálně efektivní. Proto bychom rádi využili každou příležitost, kterou spojení marketingu města Brna s jednotlivými městskými firmami a příspěvkovými organizacemi nabízí,“ uvedla uvolněná zastupitelka pro marketing Kateřina Jarošová, kterou vedení města jmenovalo předsedkyní Rady pro marketing města Brna.

Předsedkyni doplní v nové třináctičlenné marketingové radě Čeněk Absolon, Alex Fiala, Jakub Geisler, Marek Hadra, Martin Horný, Filip Hrůza, Jakub Koudelka, Patrik Sýkora, Adam Šilhan, Adam Zbiejczuk, Tomáš Zindulka a Petr Lesenský, kterého sami marketéři navrhli jako místopředsedu rady.

„Nečekají nás lehké časy, o to více bude potřeba každou investici do marketingu pečlivě promýšlet a vyhodnocovat. Mám radost, že se v marketingové radě povedlo poskládat tak silný a různorodý tým. Pro odborníky z veřejné správy chceme být partnerem, který vždy nabídne konkrétní zpětnou vazbu podpořenou našimi zkušenostmi z komerční sféry,“ vysvětlil Petr Lesenský, který je od roku 2018 ve vedení Asociace PR (APRA).

 

Kontakt pro média

Tiskové středisko MMB

Nejnovější tiskové zprávy

Kaple sv. Antonína Paduánského v Žabovřeskách se utká v soutěži o nejlépe opravenou památku v kraji

Jihomoravský kraj pravidelně vyhlašuje soutěž o nejlépe opravenou kulturní památku za uplynulý rok. Do tohoto klání se letos přidává i statutární město Brno s rekonstruovanou kaplí sv. Antonína Paduánského v Žabovřeskách. Radní dnes souhlasili s podáním přihlášky.

Nápady na zlepšení města je opět možné přihlásit do Dáme na vás

Víte o něčem, co by prospělo vaší ulici? Vaší čtvrti? Chybí tam nějaká služba? Projekty, které by pozvedly život v Brně o úroveň výš a na které by vám stačilo 5 milionů korun, lze ode dneška až do 15. května přihlašovat do letošního (už sedmého) ročníku participativního rozpočtu Dáme na vás.

I v letošním roce se mohou Brňané těšit na sportovní a zábavní akce pod taktovkou městské společnosti STAREZ-SPORT

Společnost STAREZ-SPORT každoročně pro město Brno pořádá řadu akcí a projektů. Na dnešním zasedání radní projednali změny pro letošní rok. Některé akce se dočkají větší podpory nebo se upraví jejich organizace.

Brno a Lipsko jsou partnery 50 let. Oslavy výročí zahájil koncert Filharmonie Brno v lipském Gewandhausu

Nedělní koncert Filharmonie Brno v koncertním sále Gewandhaus oficiálně zahájil jubilejní 50. výročí partnerství měst Brna a Lipska.