Marketing města a městských společností efektivně a smysluplně. Jak na to, poradí Brnu i odborníci ze soukromého sektoru - Tiskový servis

Marketing města a městských společností efektivně a smysluplně. Jak na to, poradí Brnu i odborníci ze soukromého sektoru

  • 30. listopadu 2022
  • 2 minuty čtení

Zástupci města doplnění o odborníky z komerční sféry – tak vypadá složení nové Rady pro marketing města Brna. Odborná pracovní skupina, která se bude scházet každé dva měsíce, pomůže s definováním priorit, dlouhodobých cílů a tvorbou koncepčních dokumentů. Předsedkyní jmenovalo vedení města uvolněnou zastupitelku pro marketing Kateřinu Jarošovou, místopředsedou na základě nominace samotných marketérů Petra Lesenského.

Pokračovat v rámci poradenství ve spolupráci se soukromým sektorem a ještě ji posílit, tak lze interpretovat dnešní rozhodnutí radních, kterým zřídili Radu pro marketing města Brna a jmenovali její členy. Objevují se mezi nimi zástupci magistrátu, městských společností, akademického sektoru nebo Regionální hospodářské komory, většina ale reprezentuje komerční sféru. Kombinace interních odborníků z veřejné správy s profesionály z byznysu by měla přispět především k maximální efektivitě marketingových aktivit města. Členové marketingové rady se budou na pravidelných zasedáních, která jsou v plánu 6× ročně, vyjadřovat k aktivitám města i dílčím projektům městských firem či příspěvkových organizací.

Co se týče našich marketingových plánů pro příští čtyři roky, tak chceme klást důraz především na jednotnou image města. Zároveň se budeme snažit o to, aby rada byla maximálně efektivní. Proto bychom rádi využili každou příležitost, kterou spojení marketingu města Brna s jednotlivými městskými firmami a příspěvkovými organizacemi nabízí,“ uvedla uvolněná zastupitelka pro marketing Kateřina Jarošová, kterou vedení města jmenovalo předsedkyní Rady pro marketing města Brna.

Předsedkyni doplní v nové třináctičlenné marketingové radě Čeněk Absolon, Alex Fiala, Jakub Geisler, Marek Hadra, Martin Horný, Filip Hrůza, Jakub Koudelka, Patrik Sýkora, Adam Šilhan, Adam Zbiejczuk, Tomáš Zindulka a Petr Lesenský, kterého sami marketéři navrhli jako místopředsedu rady.

„Nečekají nás lehké časy, o to více bude potřeba každou investici do marketingu pečlivě promýšlet a vyhodnocovat. Mám radost, že se v marketingové radě povedlo poskládat tak silný a různorodý tým. Pro odborníky z veřejné správy chceme být partnerem, který vždy nabídne konkrétní zpětnou vazbu podpořenou našimi zkušenostmi z komerční sféry,“ vysvětlil Petr Lesenský, který je od roku 2018 ve vedení Asociace PR (APRA).

 

Další zprávy z rubriky

Nejnovější tiskové zprávy