Magistrát upravuje úřední hodiny a vyzývá k elektronické komunikaci - Tiskový servis

Magistrát upravuje úřední hodiny a vyzývá k elektronické komunikaci

  • 08. dubna 2020
  • 2 minuty čtení

(red, AKTUALIZOVÁNO 8. 4., 09.50) – V souladu s vládním nařízením upravuje Magistrát města Brna úřední hodiny. Úředním dnem bude pondělí a středa od 8 do 11 hod. Ve stejné dny bude fungovat také podatelna a pokladna na Malinovského nám. 3. V jiné dny bude možný vstup občanů do budov magistrátu pouze po předchozí domluvě.

Czech POINT na Malinovského náměstí 3 nyní funguje v běžném režimu. Tedy v pondělí a středu od 8 do 17 hodin. V další dny je úřední doba kratší. Více informací najdete na https://www.brno.cz/kontakty.

Telefonické kontakty magistrátu zůstávají v platnosti a fungují.

I nadále platí doporučení, aby občané odložili záležitosti, které nespěchají, nebo je v co největší možné míře řešili elektronicky.

Současně dochází během úředního dne (tedy ve středu) i k omezení pohybu osob po některých budovách magistrátu. V některých případech se ruší i možnost elektronického objednávání.

Prosíme občany, aby při návštěvě pracovišť magistrátu nosili roušku nebo jiné ochranné pomůcky.

  • Dominikánské náměstí 3Odbor interního auditu a kontroly, Odbor kultury, Odbor zdraví a Odbor školství, mládeže a tělovýchovy budou vyřizovat nezbytně nutnou agendu v přízemí budovy v prostoru k tomu vymezeném.
  • Malinovského náměstí 3 – Bytový odbor, Majetkový odbor, Odbor rozpočtu a financování a Živnostenský úřad města Brna budou během úředních hodin poskytovat nezbytné informace a přijímat podání klientů na detašovaných přepážkových pracovištích v přízemí budovy v místnosti č. 015 (bývalé místo pokladen pro platbu komunálního odpadu).
  • Živnostenský úřad města Brna současně od pondělí 16. 3. 2020 do odvolání ruší možnost elektronického objednávání klientů na konkrétní činnost, den a hodinu.
  • Odbor správních činností (občanské průkazy, cestovní pasy, evidence obyvatel) od úterka 17. 3. 2020 dočasně ruší možnost elektronického objednávání klientů na konkrétní činnost, den a hodinu. 
  • Odbor dopravněsprávních činností opět zavádí elektronické objednávání. Agendu řidičských průkazů a registru vozidel tak nevyřídíte bez předchozího elektronického objednání. 
  • Koliště 19, Odbor sociální péče – nebude umožněn volný průchod do budovy, prvotní kontakty proběhnou na Socio-info Pointu, případně na vrátnici; občanům je doporučováno návštěvu individuálně domluvit s ohledem na závažnost situace.
  • Husova 12 - vchod je uzavřen, využijte prosím přístupu z Dominikánského nám. 1.

Kompletní informace o úředních hodinách jsou k dispozici na adrese https://www.brno.cz/kontakty/.

Všechny informace k opatřením města v souvislosti se šířením koronaviru budou i nadále průběžně zveřejňovány na webové stránce www.brno.cz/koronavirus.

Další články z rubriky