Přeskočit na obsah

Los určil 43 firem. Získají voucher na spolupráci s kreativci

27. dubna 2017 2 minuty čtení
(ik) - Brno podruhé v historii rozdalo kreativní vouchery. Poukaz na spolupráci moravských společností a kreativních jihomoravských profesionálů získalo 43 firem. Vybral je 26. dubna los z celkem 110 zájemců.

Město podpoří tuto spolupráci čtyřmi miliony korun. Každá z vylosovaných firem získává poukaz na spolupráci s kreativcem v hodnotě až 75 procent nákladů a má možnost dosáhnout až na 100 000 korun.

Na losování se podílel i primátor Petr Vokřál.

Díky těmto prostředkům vylosované společnosti uzavřou s kreativci smlouvy na vytvoření firemní prezentace, například prostřednictvím moderního webu, grafiky či osvětového videa. Umožní také tvorbu marketingové strategie.

Kreativní vouchery připravilo Brno ve spolupráci s Jihomoravským inovačním centrem. Poukazy mají za cíl podpořit lokální ekonomiku, neboť firmy budou díky moderní prezentaci konkurenceschopnější. Kreativci pak získají nové zakázky.

Brno jako první město v České republice prostřednictvím voucherů cíleně a opakovaně podporuje své kreativní profesionály. „Podle studie, kterou si město nechalo vyhotovit, jich tu působí až čtvrtina ze všech kreativních profesionálů celé země. Kreativní vouchery Brno jsou jedním z projektů, jak tyto talenty udržet v jihomoravské moravské metropoli,“ vysvětluje účel projektu primátor Petr Vokřál.

Letos se mohli do projektu přihlásit kreativci se sídlem nebo provozovnou na jižní Moravě. Příležitosti využilo celkem 129 jednotlivců, kreativních studií i agentur.

Z firem se oproti loňsku hlásily nově jen ty s technologickým zaměřením a se sídlem na Moravě. Jednalo se o malé nebo střední podniky s méně než 250 zaměstnanci a oborem podnikání v pokročilých strojírenských a výrobních technologiích, vývoji softwaru a hardwaru, výrobě přesných přístrojů, technologiích pro letecký průmysl či působící v oblasti léčiv, lékařské péče a diagnostiky.

Obdobné projekty se realizují v Evropské unii, například v britském Manchestru a rakouském Salcburku.




Mohlo by vás dále zajímat

Zdroj: paro.damenavas.cz
Nápady na zlepšení města je opět možné přihlásit do Dáme na vás

Brňané i letos rozhodnou o využití 35 milionů korun. Máte pro ně tip?

Alena Máčová, právničky ze Sdružení obrany spotřebitelů  Asociace. Foto: archiv Aleny Máčové
Zákon teď spotřebitele před šmejdy chrání lépe

„Dobrý den, volám vám ze společnosti té a té, všechny nás teď trápí vysoké ceny energií, ale my tu máme speciální akci jen pro vás, kolik aktuálně platíte za plyn?“ Tyhle hovory známe všichni. Občas nás tak vykolejí, že se ani nenadějeme a už do telefonu hlásíme osobní údaje a odběrná místa. Na to, jak se k podobným marketingovým nabídkám stavět a jak se zorientovat ve světě dodavatelů energií, jsme se zeptali Aleny Máčové, právničky ze Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace.

Umělecký ředitel Jiří Hajdyla a dramaturgyně Alžběta Michalová z Divadla Polárka. Foto: Zdeněk Kolařík
Sociální sítě oproti divadlu postrádají zásadní věc – společný zážitek

Za hvězdami lidé v Brně míří na Kraví horu, ale kdyby z ní seběhli dolů až pod Björnsonův sad, najdou v Tučkově ulici divadlo pojmenované po jedné z nejznámějších hvězd noční oblohy – Polárka. Děti od narození do dospělosti sem už léta míří za autorskými inscenacemi, které jim pomáhají orientovat se v divadelním (i jejich vlastním) vesmíru. O aktuální sezoně i budoucím směřování scény jsme si povídali s novým uměleckým ředitelem Jiřím Hajdylou a dramaturgyní Alžbětou Michalovou.

Nejnovější články

Zdroj: paro.damenavas.cz
Nápady na zlepšení města je opět možné přihlásit do Dáme na vás

Brňané i letos rozhodnou o využití 35 milionů korun. Máte pro ně tip?

Alena Máčová, právničky ze Sdružení obrany spotřebitelů  Asociace. Foto: archiv Aleny Máčové
Zákon teď spotřebitele před šmejdy chrání lépe

„Dobrý den, volám vám ze společnosti té a té, všechny nás teď trápí vysoké ceny energií, ale my tu máme speciální akci jen pro vás, kolik aktuálně platíte za plyn?“ Tyhle hovory známe všichni. Občas nás tak vykolejí, že se ani nenadějeme a už do telefonu hlásíme osobní údaje a odběrná místa. Na to, jak se k podobným marketingovým nabídkám stavět a jak se zorientovat ve světě dodavatelů energií, jsme se zeptali Aleny Máčové, právničky ze Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace.

Umělecký ředitel Jiří Hajdyla a dramaturgyně Alžběta Michalová z Divadla Polárka. Foto: Zdeněk Kolařík
Sociální sítě oproti divadlu postrádají zásadní věc – společný zážitek

Za hvězdami lidé v Brně míří na Kraví horu, ale kdyby z ní seběhli dolů až pod Björnsonův sad, najdou v Tučkově ulici divadlo pojmenované po jedné z nejznámějších hvězd noční oblohy – Polárka. Děti od narození do dospělosti sem už léta míří za autorskými inscenacemi, které jim pomáhají orientovat se v divadelním (i jejich vlastním) vesmíru. O aktuální sezoně i budoucím směřování scény jsme si povídali s novým uměleckým ředitelem Jiřím Hajdylou a dramaturgyní Alžbětou Michalovou.

Instalace Lightness v Uměleckoprůmyslovém muzeu. Foto: MMB
Drama se o víkendu chystá pod košem a Stará radnice poodkrývá svá zákoutí

Pracovní týden dospěl do cílové rovinky, už jen přetrhnout pomyslnou cílovou pásku a je tu víkend. Můžete ho strávit třeba v Technickém muzeu na výstavě věnující se autoklubům. Zblízka poznáte Starou radnici na prohlídce a rozloučení se chystá v Moravské galerii s instalací Lightness.