Přeskočit na obsah

Co bude, Brno? Město dnes spustilo nový web představující významné projekty. Informace přinese i reklamní kampaň, zábavu hledání kuliček

03. února 2022

Co bude, Brno? Na tuto otázku odpovídají dnes spuštěné webové stránky města Brna cobude.brno.cz a reklamní kampaň, jejíž součástí je i tramvaj dopravního podniku, kterou zdobí fotografie vodojemů na Žlutém kopci. Brňané si také užijí hledání kuliček.

Na portálu https://cobude.brno.cz/ je aktuálně představováno 34 projektů. „Cílem je moderní formou, přehledně a na jednom místě seznámit veřejnost s významnými stavbami a rozvojovými záměry. Především s tím, co Brnu přinesou, v jaké fázi přípravy nebo realizace se nacházejí, jak i kdy budou dokončené a samozřejmě jak budou vypadat. Důraz je kladen na interakci. Návštěvníci webu mají možnost pokládat dotazy prostřednictvím formuláře nebo reagovat v anketách, které budou průběžně vyhodnocovány a budou i pro nás sloužit jako cenná zpětná vazba,“ uvedla primátorka města Brna Markéta Vaňková. Nová platforma v souladu se svým zaměřením odkazuje na další aktivity města, které se z různých úhlů věnují jeho rozvoji. Jde o strategii #Brno2050, Brněnskou metropolitní oblast, aplikaci s mapou staveb v Brně nebo o participativní rozpočet.

Reklamní kampaň, která spuštění nového webu provází, je naplánována standardním způsobem. Využívá venkovní velkoplošnou reklamu, on-line prostředí i prostor v tištěných médiích a potrvá s různou intenzitou po celý rok. „Primárně kampaň stavíme na pěti klíčových projektech, které reprezentují rozvoj města v různých oblastech. Jedná se o multifunkční halu u brněnského výstaviště, Janáčkovo kulturní centrum, budování protipovodňových opatření, velký městský okruh a vodojemy na Žlutém kopci. Tato památka bude navíc hodně viditelná, protože tramvaj polepená snímky unikátních podzemních prostor bude po Brně jezdit po celý rok,“ upřesnila primátorka Markéta Vaňková. Stránky https://cobude.brno.cz/ nahrazují již technicky i graficky zastaralý web kopemezabrno.cz, který bude po nutné úpravě sloužit výhradně k informování veřejnosti o dopravních omezeních a uzavírkách. Cena reklamní kampaně vyšla zhruba na 1,2 milionu bez DPH.

V kampani také dojde na populární skleněné kuličky, tentokrát se stylizovaným otazníkem, který je součástí loga komunikační platformy Co bude, Brno? „Ode dneška až do konce února budou jednou denně, vždy v 11 hodin, vypadávat z časostroje na náměstí Svobody. A Brňané si také užijí jejich hledání po Brně. Naplánovali jsme pět termínů, konkrétně jde o 3., 5., 10., 12. a 17. února. Střídají se tak čtvrtky a soboty, protože některá z míst, kam bude nutné se vydat, jsou celkem rozlehlá. Víkendy mají kouzlo i v tom, že je možné spojit pátrání po kuličkách s příjemnou rodinnou vycházkou. Konkrétní lokalitu, kde je zrovna pět kuliček poschováváno, zveřejníme spolu s nápovědou vždy ten den v 11 hodin na oficiálním profilu města na Facebooku,“ doplnila uvolněná zastupitelka pro marketing a cestovní ruch Kristýna Černá.


Tiskové středisko MMB
tel.: +420 542 172 162
e-mail: tis@brno.cz

Nejnovější tiskové zprávy

Multifunkční halu má provozovat ARENA BRNO. Klíčové je nyní schválení veřejné podpory Evropskou komisí, koncesionář se může hledat později

Multifunkční halu u brněnského výstaviště bude provozovat městská společnost ARENA BRNO. Do koncesního řízení nepřišla žádná nabídka, musí tak být zrušeno a nové zatím vypsáno nebude. Rozhodla o tom dnes Rada města Brna.

Na magistrát dorazilo přes 500 žádostí o změnu stávajícího územního plánu

V rámci sběru požadavků na změny stávajícího územního plánu ve zjednodušeném režimu, který probíhal od 25. října do 16. listopadu, přišlo 459 podnětů. Nadto Odbor územního plánování a rozvoje řešil dalších 66 standardně podaných návrhů. Dnes se vyhodnocením zabývali brněnští radní, konečné slovo bude mít příští týden zastupitelstvo.

Czech Republic Travel Trade Day: Na 250 lidí z ČR i celého světa pracujících v cestovním ruchu se v dubnu sjede do Brna

Po Olomouci, Plzni nebo letošních Karlových Varech bude i Brno hostit Czech Republic Travel Trade Day, platformu pro obchodní jednání českých podnikatelů, regionů a dalších subjektů aktivních v oblasti cestovního ruchu s mezinárodními nákupčími. Akci organizuje CzechTourism společně s Centrálou cestovního ruchu Jižní Morava a městem Brnem, což dnes schválením memoranda potvrdili brněnští radní.

Výzkum, inovace a evropské znalosti. Brno podpořilo projekt EULiST

Projekt EULiST spojuje univerzity, obce, společnosti a další partnery se zvláštním zaměřením na změnu klimatu a sociální soudržnost. Vysoké učení technické v Brně patří mezi vysoké školy, které jsou do tohoto programu zapojené. Vedení města dnes podpořilo projekt pomocí dopisu a deklaruje tak zájem seznámit se s jeho průběhem a výsledky.