Přeskočit na obsah

Co bude, Brno? Město dnes spustilo nový web představující významné projekty. Informace přinese i reklamní kampaň, zábavu hledání kuliček

03. února 2022
Co bude, Brno? Na tuto otázku odpovídají dnes spuštěné webové stránky města Brna cobude.brno.cz a reklamní kampaň, jejíž součástí je i tramvaj dopravního podniku, kterou zdobí fotografie vodojemů na Žlutém kopci. Brňané si také užijí hledání kuliček.

Na portálu https://cobude.brno.cz/ je aktuálně představováno 34 projektů. „Cílem je moderní formou, přehledně a na jednom místě seznámit veřejnost s významnými stavbami a rozvojovými záměry. Především s tím, co Brnu přinesou, v jaké fázi přípravy nebo realizace se nacházejí, jak i kdy budou dokončené a samozřejmě jak budou vypadat. Důraz je kladen na interakci. Návštěvníci webu mají možnost pokládat dotazy prostřednictvím formuláře nebo reagovat v anketách, které budou průběžně vyhodnocovány a budou i pro nás sloužit jako cenná zpětná vazba,“ uvedla primátorka města Brna Markéta Vaňková. Nová platforma v souladu se svým zaměřením odkazuje na další aktivity města, které se z různých úhlů věnují jeho rozvoji. Jde o strategii #Brno2050, Brněnskou metropolitní oblast, aplikaci s mapou staveb v Brně nebo o participativní rozpočet.

Reklamní kampaň, která spuštění nového webu provází, je naplánována standardním způsobem. Využívá venkovní velkoplošnou reklamu, on-line prostředí i prostor v tištěných médiích a potrvá s různou intenzitou po celý rok. „Primárně kampaň stavíme na pěti klíčových projektech, které reprezentují rozvoj města v různých oblastech. Jedná se o multifunkční halu u brněnského výstaviště, Janáčkovo kulturní centrum, budování protipovodňových opatření, velký městský okruh a vodojemy na Žlutém kopci. Tato památka bude navíc hodně viditelná, protože tramvaj polepená snímky unikátních podzemních prostor bude po Brně jezdit po celý rok,“ upřesnila primátorka Markéta Vaňková. Stránky https://cobude.brno.cz/ nahrazují již technicky i graficky zastaralý web kopemezabrno.cz, který bude po nutné úpravě sloužit výhradně k informování veřejnosti o dopravních omezeních a uzavírkách. Cena reklamní kampaně vyšla zhruba na 1,2 milionu bez DPH.

V kampani také dojde na populární skleněné kuličky, tentokrát se stylizovaným otazníkem, který je součástí loga komunikační platformy Co bude, Brno? „Ode dneška až do konce února budou jednou denně, vždy v 11 hodin, vypadávat z časostroje na náměstí Svobody. A Brňané si také užijí jejich hledání po Brně. Naplánovali jsme pět termínů, konkrétně jde o 3., 5., 10., 12. a 17. února. Střídají se tak čtvrtky a soboty, protože některá z míst, kam bude nutné se vydat, jsou celkem rozlehlá. Víkendy mají kouzlo i v tom, že je možné spojit pátrání po kuličkách s příjemnou rodinnou vycházkou. Konkrétní lokalitu, kde je zrovna pět kuliček poschováváno, zveřejníme spolu s nápovědou vždy ten den v 11 hodin na oficiálním profilu města na Facebooku,“ doplnila uvolněná zastupitelka pro marketing a cestovní ruch Kristýna Černá.


Tiskové středisko MMB
tel.: +420 542 172 162
e-mail: tis@brno.cz

Nejnovější tiskové zprávy

Inovativní metoda pomohla v Technologickém parku zachovat desítky stromů. Postup ocenilo Ministerstvo vnitra

Inovativní řešení problému, podpora spolupráce startupu a městské společnosti i péče o životní prostředí – všechny tři aspekty v sobě spojil projekt z nedávné doby, na kterém kooperovalo Brno, Technologický park a firma Arbo Technologies. Úspěšný model ocenilo i Ministerstvo vnitra ve své soutěži. 

Žerotínovo náměstí oživí výtvarná intervence

Ve veřejném prostoru před Bílým domem vznikne umělecké dílo „Vidím plno dobrých lidí“ od Patrika Antczaka a Jakuba Jahna. Obraz na chodníku znázorní postavy reprezentující různé skupiny lidí, kteří ponesou barevné transparenty ve formě bublin. Do nich bude veřejnost moci dopisovat svá vlastní poselství. Slavnostní představení projektu proběhne 20. června.

V Brně odstartoval mezinárodní projekt MECOG-CE

Zástupci evropských metropolitních oblastí, univerzit a významných institucí se setkali ve dnech 30.–31. května 2023 v Brně. Oficiálně zahájili projekt MECOG-CE (Posílení metropolitní spolupráce a řízení ve střední Evropě), který je podpořen z programu Interreg Central Europe a město Brno je jako první město v České republice jeho vedoucím partnerem.

Finále evropského baseballového šampionátu mužů proběhne za významné podpory města Brna

Dokázat, že baseball patří mezi top sporty v České republice, je jedním z cílů mistrovství Evropy mužů, které se uskuteční na přelomu září a října. Část utkání ve skupinách i vyřazovacích bojích, ale především pak klání o třetí místo a finále proběhnou v Brně, a to za jeho významné podpory.