Přeskočit na obsah

Brno získalo ocenění. Zdánlivě nudné téma zvedlo Brňany ze židlí

13. června 2019 2 minuty čtení
(gak) - Kampaň statutárního města Brna nazvaná „Brno, co není“ sklízí úspěchy. V prestižní marketingové soutěži získala hned dvě zlatá ocenění, a to v kategorii „Veřejný zadavatel“ a „Event, field a sportovní marketing“. Kampaň tak postupuje do celoevropského kola.

Kampaň „Brno, co není“ měla za cíl představit zájemcům zábavnou formou místa, která se v budoucích letech změní k nepoznání. A to přímo v terénu. V jarní a podzimní části tak měli lidé možnost seznámit se například s Projektem tramvaj Plotní, výstavbou velkého městského okruhu, prodloužením tramvajové trati do Kampusu atd.

Kampaň byla postavena na šifrovacích hrách, v níž mezi sebou soupeřily týmy dobrovolníků.

„Naším úkolem bylo vyřešit složitou otázku. Jak povědět Brňanům o strategických projektech města a neunudit je přitom k smrti? Místo toho, abychom připravili klasickou brožuru nebo leták, jsme trochu popustili uzdu fantazii a přišli s kampaní ‚Brno, co není‘. Než se totiž poprvé kopne do země, všechny ty silnice, opravená nábřeží, nové bazény a tramvajové trati jako by nebyly,“ přiblížil kreativní myšlenku kampaně David Blažek ze společnosti MEDIA AGE, která na kampani spolupracovala. Spolu s nimi za kampaní stojí také společnost Cryptomania, která měla na starosti právě prvky gamifikace, a Majak Agency, jež pomohla s formulací samotné myšlenky.

 „Brno, co není“ oslovilo v roce 2018 na internetu přes 760 tisíc lidí a na dopadové stránky strategických projektů i hry přivedlo téměř 44 tisíc návštěvníků. „I přes zdánlivě nudné téma se navíc podařilo zvednout Brňany ze židlí, vtáhnout je do hry a zároveň jim předat kvalitní informace o plánech města. Celkem se her zúčastnilo 2 206 hráčů a strategickým projektům při nich věnovali 10 734 hodin svého času,“ uvedla Kristýna Švarcová, uvolněná členka zastupitelstva pro oblast marketingu a cestovního ruchu.

Šifrovací hra rozšiřovala web s uzavírkami a strategickými projekty kopemezabrno.cz. Zájemci si některá její kola mohou stále zahrát. Registrace probíhá na https://ticbrno.cz/tymovehry

Mohlo by vás dále zajímat

Zdroj: paro.damenavas.cz
Nápady na zlepšení města je opět možné přihlásit do Dáme na vás

Brňané i letos rozhodnou o využití 35 milionů korun. Máte pro ně tip?

Alena Máčová, právničky ze Sdružení obrany spotřebitelů  Asociace. Foto: archiv Aleny Máčové
Zákon teď spotřebitele před šmejdy chrání lépe

„Dobrý den, volám vám ze společnosti té a té, všechny nás teď trápí vysoké ceny energií, ale my tu máme speciální akci jen pro vás, kolik aktuálně platíte za plyn?“ Tyhle hovory známe všichni. Občas nás tak vykolejí, že se ani nenadějeme a už do telefonu hlásíme osobní údaje a odběrná místa. Na to, jak se k podobným marketingovým nabídkám stavět a jak se zorientovat ve světě dodavatelů energií, jsme se zeptali Aleny Máčové, právničky ze Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace.

Umělecký ředitel Jiří Hajdyla a dramaturgyně Alžběta Michalová z Divadla Polárka. Foto: Zdeněk Kolařík
Sociální sítě oproti divadlu postrádají zásadní věc – společný zážitek

Za hvězdami lidé v Brně míří na Kraví horu, ale kdyby z ní seběhli dolů až pod Björnsonův sad, najdou v Tučkově ulici divadlo pojmenované po jedné z nejznámějších hvězd noční oblohy – Polárka. Děti od narození do dospělosti sem už léta míří za autorskými inscenacemi, které jim pomáhají orientovat se v divadelním (i jejich vlastním) vesmíru. O aktuální sezoně i budoucím směřování scény jsme si povídali s novým uměleckým ředitelem Jiřím Hajdylou a dramaturgyní Alžbětou Michalovou.

Nejnovější články

Zdroj: paro.damenavas.cz
Nápady na zlepšení města je opět možné přihlásit do Dáme na vás

Brňané i letos rozhodnou o využití 35 milionů korun. Máte pro ně tip?

Alena Máčová, právničky ze Sdružení obrany spotřebitelů  Asociace. Foto: archiv Aleny Máčové
Zákon teď spotřebitele před šmejdy chrání lépe

„Dobrý den, volám vám ze společnosti té a té, všechny nás teď trápí vysoké ceny energií, ale my tu máme speciální akci jen pro vás, kolik aktuálně platíte za plyn?“ Tyhle hovory známe všichni. Občas nás tak vykolejí, že se ani nenadějeme a už do telefonu hlásíme osobní údaje a odběrná místa. Na to, jak se k podobným marketingovým nabídkám stavět a jak se zorientovat ve světě dodavatelů energií, jsme se zeptali Aleny Máčové, právničky ze Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace.

Umělecký ředitel Jiří Hajdyla a dramaturgyně Alžběta Michalová z Divadla Polárka. Foto: Zdeněk Kolařík
Sociální sítě oproti divadlu postrádají zásadní věc – společný zážitek

Za hvězdami lidé v Brně míří na Kraví horu, ale kdyby z ní seběhli dolů až pod Björnsonův sad, najdou v Tučkově ulici divadlo pojmenované po jedné z nejznámějších hvězd noční oblohy – Polárka. Děti od narození do dospělosti sem už léta míří za autorskými inscenacemi, které jim pomáhají orientovat se v divadelním (i jejich vlastním) vesmíru. O aktuální sezoně i budoucím směřování scény jsme si povídali s novým uměleckým ředitelem Jiřím Hajdylou a dramaturgyní Alžbětou Michalovou.

Instalace Lightness v Uměleckoprůmyslovém muzeu. Foto: MMB
Drama se o víkendu chystá pod košem a Stará radnice poodkrývá svá zákoutí

Pracovní týden dospěl do cílové rovinky, už jen přetrhnout pomyslnou cílovou pásku a je tu víkend. Můžete ho strávit třeba v Technickém muzeu na výstavě věnující se autoklubům. Zblízka poznáte Starou radnici na prohlídce a rozloučení se chystá v Moravské galerii s instalací Lightness.