Brno Fair City oslovilo na dvacet tisíc lidí - Tiskový servis

Brno Fair City oslovilo na dvacet tisíc lidí

  • 04. ledna 2018
  • 2 minuty čtení

(ral) – Kam zamířit po strojírenském veletrhu, na hotelový pokoj, nebo do víru velkoměsta? Vystavovatelům i návštěvníkům usnadnili rozhodování organizátoři projektu BRNO FAIR CITY, kteří jim zprostředkovali komplexní nabídku toho, co se dá v Brně zažít. Po úspěchu pilotního ročníku jej letos plánují zopakovat hned dvakrát.

Říjnový Mezinárodní strojírenský veletrh (MSV) poprvé doprovázela akce BRNO FAIR CITY, která měla vystavovatele i návštěvníky vylákat z hotelových pokojů a nabídnout jim řadu způsobů, jak v Brně trávit volný čas. Největší zájem byl o nabídku z oblasti gastronomie, která zahrnovala různé ochutnávky, speciální benefity či slevy v restauracích. Z mimořádných akcí nejvíc návštěvníků využilo pivní degustaci v Krytu 10-Z. Mimoto zaznamenali pořadatelé i vysokou poptávku po zvýhodněné kongresové celodenní jízdence. „Podle zpětné vazby od vystavovatelů by většina z nich ocenila, kdyby o jednotlivých programech věděli dopředu a mohli s nimi počítat ve svém programu. Mimořádné akce, především pivní a vinné degustace, proto budeme pro tento rok nabízet pouze dopředu a počet aktivit přizpůsobíme poptávce,“ uvedl tiskový mluvčí Veletrhů Brno Jiří Smetana.

Z výsledků výzkumu agentury Ipsos Tambor, která se dotazovala přímo na místě, vyplynulo, že nabídku BRNO FAIR CITY zaznamenala polovina všech vystavovatelů a každý čtvrtý návštěvník. Většina z nich by uvítala i budoucí pokračování projektu. Oceňovali především atmosféru přívětivosti města, jehož se stal veletrh živou součástí. Každý den se s ním například mohli potkat cestující při mimořádných hlášeních v tramvajích, logy BRNO FAIR CITY byli viditelně označeni všichni partneři – hotely, restaurace a další. Celkem se jich k pilotnímu ročníku připojilo asi padesát.

Většina nabízených aktivit byla přístupná široké veřejnosti. Cílová skupina spjatá s MSV však mohla využívat různých výhod, k nimž je opravňoval modrý účastnický náramek. Dostalo ho nebo si vyzvedlo celkem 20 tisíc lidí.

Opakování projektu se připravuje i na rok 2018. „Uvažujeme dokonce o jeho rozšíření. Vedle ‚strojíráku’ bychom projektem BRNO FAIR CITY mohli doprovodit i druhý největší veletrh – jarní veletrh zemědělské techniky TECHAGRO,“ upřesnila vedoucí Kanceláře marketingu a zahraničních vztahů Magistrátu města Brna Barbora Podhrázská.

Další články z rubriky