Agendu řidičáků a registru vozidel lidé nově vyřídí jen po předchozím elektronickém objednání - Tiskový servis

Agendu řidičáků a registru vozidel lidé nově vyřídí jen po předchozím elektronickém objednání

  • 03. dubna 2020
  • 2 minuty čtení

(ral) – Pouze ty klienty, kteří budou předem elektronicky objednaní, obslouží od středy 8. 4. úředníci na Odboru dopravněsprávních činností MMB. Úřad se tak snaží omezit shlukování lidí před budovou Kounicova 67 na nezbytnou míru. Lidé chystající se řešit něco s řidičským průkazem nebo registrem vozidel si tedy musejí rezervovat svůj čas u přepážky zde. Stále však platí, že by se návštěvě úřadu měli vyhnout úplně a věci odložit na později.

Agendu řidičáků a registru vozidel lidé nově vyřídí jen po předchozím elektronickém objednání
Agendu řidičáků a registru vozidel lidé nově vyřídí jen po předchozím elektronickém objednání

Bez objednání se na Odbor dopravněsprávních činností lidé dostanou ještě v pondělí 6. dubna v aktuálních úředních hodinách, tedy od 8 do 11. Od středy 8. dubna budou přepážky sloužit už jen pro předem objednané klienty.

Cílem tohoto opatření je snížit míru kontaktů mezi lidmi čekajícími ve frontě před úřadem a eliminovat tak riziko šíření nákazy koronavirem.

Agendy na ostatních odborech (například na Odboru správních činností, kde se vydávají občanské průkazy, nebo na Živnostenském úřadě) dál vyřídíte v úředních hodinách, tedy v pondělí a ve středu od 8 do 11 hodin, bez elektronického objednání.

Připomínáme, že momentálně není nutné řešit výměnu průkazů, které propadly nebo propadnou po 1. březnu. V době nouzového stavu je můžete využívat jako platné. Více zde.

Kompletní informace o úřední době a omezení na jednotlivých pracovištích naleznete na www.brno.cz/kontakty. Před osobní návštěvou doporučujeme zavolat a ověřit si, zda je nezbytné se k vyřízení vaší záležitosti fyzicky dostavit a zda ji nelze řešit jinak.

Další články z rubriky