2006. 04. 14 • IBM otevřelo v Technologickém parku nové servisní středisko pro IT - Tiskový servis

2006. 04. 14 • IBM otevřelo v Technologickém parku nové servisní středisko pro IT

  • 14. dubna 2006
  • 1 minuta čtení

 

Nové servisní středisko otevřela ve středu 12. dubna 2006 v brněnském Technologickém parku jedna z největších světových IT firem, společnost IBM, která zde rozšiřuje svou nabídku mezinárodních služeb. Nové Integrated Delivery Center (IDC) bude nabízet klientům IBM z celého světa možnost outsourcingu pro klíčové oblasti IT infrastruktury, jako je systémová podpora, monitoring, údržba a správa serverů, sítí i koncových stanic. V provozu bude nepřetržitě 24 hodin denně a 365 dní v roce. Další strategickou oblastí, na niž se centrum zaměří, je správa a podpora poskytovaná klientům v několika evropských jazycích včetně angličtiny, španělštiny, francouzštiny, němčiny, češtiny, maďarštiny, polštiny a ruštiny. Centrum používá špičkových pracovních postupů a už teď spolupracuje s klienty z řady průmyslových odvětví od maloobchodu přes strojírenské firmy až po finanční instituce. V současnosti v IDC společnosti IBM v Brně pracuje cca 1200 specialistů, další aktivní nábor pracovních sil však stále probíhá. 
(hrz)


Další články z rubriky

Nejnovější články