1. náměstek primátora Jan Holík při slavnostním otevření call centra Lufthansy v Brně
Německá Lufthansa, jedna z největších světových leteckých společností, otevřela 29. března letošního roku v nově vznikajícím Spielberk Office Centru své mezinárodní klientské středisko. To bude sloužit potřebám zákazníků deseti zemí střední a východní Evropy. Úkolem nového call centra je nabízet klientům služby a informace týkající se letových řádů, cen, rezervací, prodeje a vydávání letenek.
Celkem zde zatím pracuje 64 zaměstnanců. A to nejen z Brna, ale kvůli jazykové vybavenosti i z cílových destinací Lufthansy. Ta plánuje v blízké době zdejší služby rozšířit rovněž o zprostředkování informací spojených s telefonickým odbavením, nabídkou na internetu a řešení stížností a podnětů. Nabídne také konzultační služby cestovním kancelářím a bude tak přínosem i pro odborníky z cestovního ruchu v regionu.
Investice Lufthansy je pro Brno dobrou zprávou a pro vedení města signálem, že strategie směřování města směrem k centru vyspělých technologií a služeb je úspěšná. (hrz)